• ΒΡΟΓΧΙΚΟ

ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΣΘΜΑ

ΕΛΕΓΧΟΣ, ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΡΟΓΧΙΚΟΥ ΑΣΘΜΑΤΟΣ

Το παιδικό βρογχικό άσθμα στις ημέρες μας εμφανίζει μεγάλη νοσηρότητα που αγγίζει το 20%. Επηρεάζει την καθημερινότητα  και την ποιότητα ζωής των παιδιών και της οικογένειας τους.

Τα πολύ μικρά παιδιά (ιδιαίτερα κάτω των 5 ετών) μπορεί συχνά να εμφανίζουν βήχας και συριγμός, χωρίς απαραίτητα να πάσχουν από άσθμα.

Σε τέτοιες ηλικίες είναι απαραίτητη η μακροχρόνια παρακολούθηση και – εάν τα συμπτώματα επιμένουν και το παιδί ανταποκρίνεται στην αντιασθματική θεραπεία – τίθεται η διάγνωση του άσθματος.

Είναι μία νόσος που μπορεί εύκολά να αντιμετωπισθεί και να θεραπευθεί, με την  καθοδήγηση του πνεμονολόγου.

ΒΡΟΓΧΙΚΟ ΑΣΘΜΑ

Το βρογχικό άσθμα είναι μια φλεγμονώδης νόσος των αεραγωγών-βρόγχων των πνευμόνων.

Τα κύρια συμπτώματα της είναι:

• ξηρός βήχας
  • συριγμός
  • δύσπνοια
  • αίσθηση βάρους στο στήθος

Διαγιγνώσκεται με βάση την κλινική εικόνα και τα συμπτώματα του ασθενούς.

Επιβεβαιώνεται με ειδικές εξετάασεις που πραγματοποιούνται   και στο ιατρείο μου:

• την σπιρομέτρηση, ΤΕΣΤ  Βρογχοδιαστολής
  • έλεγχος αλλεργιών, με τα αλλεργικά ΤΕΣΤ ή εξετάσεις αίματος
  • δοκιμασίες πρόκλησης, με το ΤΕΣΤ Μαννιτόλης

Το βρογχικό άσθμα διαφέρει στις εκδηλώσεις του και κάθε ασθενής χρειάζεται ειδική αντιμετώπιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις ιδιαιερότητές του.

Για ραντεβού στο Ιατρείο μας Καλέστε στο 2310 887 533 .

Ο Ιατρός είναι συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ.
Είναι συνεργάτης με την ασφαλιστική εταιρεία Alico, με το  πρόγραμμα υγείας ΕΥ CLUB, με το πρόγραμμα υγείας Στήριξης.
Συνεργάτης με την Κεντρική Κλινική της Euromedica επί της Νίκου Μάνου από το 2006.

Για Οπoιαδήποτε Πληροφορία ή Ερώτηση μπορείτε να Επικοινωνείτε και με email

Πρόσβαση στο Ιατρείο:

ΑΠΟ Β. ΟΛΓΑΣ, ΣΤΑΣΗ Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗ.ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ: Νο 2,3,5,6,33
Από Λ. Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ.ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ: Νο 2,3,5,6,33